Selasa, 23 Jun 2009

Kawan lama, pentingkah dia?

www.tips-fb.com


Assalamualaikum...salam perpaduan....

hari ni xdela yang menarik sangat...cuma ada satu perkara yang ingin dikongsi bersama iaitu "kawan lama, pentingkah dia?". Bak kata member aku..kawan tu memang penting nak2 bila rasa susah...kawan jugak yang dicari..tapi bila gaduh,... gaduh ngan sapa? ngan kawan jugak..jadi dalam berkawan tak kisahlah, kawan lama or kawan baru...mesti ada bertolak ansur.. cerita pasal kawan... aku dah lama tak jumpa kawan aku ni...sibuk memanjang...x pernah ada kat malaysia..ikut bos dialah..mana lagi...asyik sms dan cal..itu pun kalau ada kat m'sia,klu kat oversea, dia jelah cal aku...tak silap aku, kali terakhir jumpa dia masa aku dalam pantang...dtg kat umah...makin kurus...ntah bile nak kawin...apa2 pun, keja dia xde sapa boleh ikut...jadi pengiring sultan pahang...apapun, wahai kawan ku "NANA" pandai-pandaila jaga diri... semoga kita berjumpa bile ko dah free..lama sgt x lepak sama-sama....

0 comments: